Mijn eerste reis - Reisverslagen van Suzanne Kok - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Suzanne Kok - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

8 Juli vertrek ik samen met Esther (mijn moeder) naar Iran om een bezoek te brengen aan vrienden van ons, en tegelijkertijd bij een bruiloft aanwezig te zijn. Verder hopen we natuurlijk nog erg veel te zien van dit mooie land.

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2008

Op Jullie verzoek

11 Juli 2008

De dag van de Bruiloft

10 Juli 2008

Eerste dagen

08 Juli 2008

Schiphol

24 Juni 2008

Visums
Suzanne

8 Juli vertrek ik samen met Esther (mijn moeder) naar Iran om een bezoek te brengen aan vrienden van ons, en tegelijkertijd bij een bruiloft aanwezig te zijn. Verder hopen we natuurlijk nog erg veel te zien van dit mooie land.

Actief sinds 24 Juni 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9772

Voorgaande reizen:

08 Juli 2008 - 19 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: