Iran here we come - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Suzanne Kok - WaarBenJij.nu Iran here we come - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Suzanne Kok - WaarBenJij.nu

Iran here we come

Door: Suzanne Kok - Gerrebrands

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

24 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Nou, vandaag op de dag af in totaal nog 2 weken voordat we vertrekken naar Iran. Mijn moeder en ik reizen samen, om onze vrienden daar op te zoeken. Shifteh gaat trouwen, en verder is haar familie ook aanwezig, die we ook graag willen zien.

Het is nog wel een geregel, en het voelt voor mij in ieder geval nog steeds erg onwerkelijk. Zo komen er nu langzamerhand allemaal dingen boven drijven. Onder andere over wat we mee zullen nemen. Zo bedacht ik mij aan de telefoon in eens 'zouden ze daar wel toilet papier hebben?'. Oftewel, een aantal rollen toilet papier gaan toch echt mee de koffer in. Mede ook omdat ik weet dat ze daar in plaats van toilet papier ook wel water gebruiken.

Verder hebben we dus anderhalve maand geleden onze vlucht geboekt, via Turkish Airlines. Deze vlucht is met overstap. Echter zijn er op dit moment speculaties dat Iran Air misschien niet het europese luchtruim in mag, dus ik ben erg blij dat we via Turkije vliegen. Dan maar wat langer onderweg.

De aankomende tijd kan je hier dus lezen over onze voorbereidingen voor onze trip naar Iran, en hopenlijk kan ik dit dagboek ook bijhouden vanuit Iran zelf.


  • 01 Juli 2008 - 18:44

    Bianca:

    leuk, leuk, leuk!
    Met water is niet zo ingewikkeld als het lijkt gewoon thuis oefenen met een fles water met een scheutje citroensap. Wordt het ecvht mooi schoon van allemaal :)
    Scheelt je veel gesleep met pleepapier

  • 01 Juli 2008 - 18:45

    Suus:

    De wc rollen blijven thuis. Ik heb niet geoefend.. maar ik ga er vanuit dat ik daar toch wel wel wc papier kan krijgen hahahahahaha

  • 05 Juli 2008 - 14:25

    Bianca:

    kijk, je wordt al verstandig ;) je kunt het daar heus wel kopen en anders neem je een fijn schoon laken hahahahahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

8 Juli vertrek ik samen met Esther (mijn moeder) naar Iran om een bezoek te brengen aan vrienden van ons, en tegelijkertijd bij een bruiloft aanwezig te zijn. Verder hopen we natuurlijk nog erg veel te zien van dit mooie land.

Actief sinds 24 Juni 2008
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 9783

Voorgaande reizen:

08 Juli 2008 - 19 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: